Nowe wcielenie Volkswagena „Garbusa” zadebiutowało w 2011 roku. Pod jego maską znajdziemy jeden z 3 silników benzynowych (105-220 KM) lub turbodiesla (150 KM). Napęd trafia na koła przednie za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej lub przekładni dwusprzęgłowej DSG.
Długość/szerokość/wysokość: 429/181/149 cm
Rozstaw osi: 252 cm
Średnica zawracania: 10,8 m
Pojemność bagażnika: 310-905 l
Pojemność zbiornika paliwa: 55 l
Masa własna: 1241-1346 kg
Ładowność: 515-534 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.2 TSI 105 | TB, R4, 8V | 1197 cm³ | 105 KM | 175 Nm | M6/przedni | 10,9 s | 180 km/h | 5,4 l/100 km |
1.4 TSI 150 | TB, R4, 16V | 1390 cm³ | 150 KM | 250 Nm | M6/przedni | 8,7 s | 203 km/h | 5,7 l/100 km |
1.4 TSI 150 DSG | TB, R4, 16V | 1390 cm³ | 150 KM | 250 Nm | A7/przedni | 8,7 s | 203 km/h | 5,5 l/100 km |
2.0 TSI 220 DSG | TB, R4, 16V | 1984 cm³ | 220 KM | 350 Nm | A6/przedni | 6,7 s | 231 km/h | 6,8 l/100 km |
2.0 TDI CR 150 | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 150 KM | 340 Nm | M6/przedni | 8,9 s | 202 km/h | 4,6 l/100 km |